• EnglishEnglish
    • ΤΜΗΜΑ
      • ΙΔΡΥΣΗ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ
      • ΣΤΟΧΟΙ
      • ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
      • ΜΗΤΡΩΑ ΕΚΛΕΚΤΟΡΩΝ ΤΕΑΠΗ
      • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
      • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ / ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΑ
      • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑ
      • ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
    • ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ
      • ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
        • ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
        • ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
        • ERASMUS
        • CIVIS
        • Πρακτική Άσκηση ΕΣΠΑ
        • ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
        • ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
      • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
        • ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
        • ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
      • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • ΑΝΘΡ. ΔΥΝΑΜΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΣΗ
      • ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΟΜΟΤΙΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
      • ΦΟΙΤΗΤΕΣ
        • ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ
        • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
      • ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
    • ΕΡΕΥΝΑ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ
      • ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
      • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΝΕΑ
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
        • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
        • ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
        • ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
        • Εκλογές Δ/ντών Εργαστηρίων
        • ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
      • ΕΝΤΥΠΑ
      • ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ – ΟΔΗΓΙΕΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΗΜΕΡΙΔΕΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
      • ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
      • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    • e-Πρωτόκολλο
    • Περγαμηνή

    Κυριάκος Αθανασίου

    athanasiouΒασικές πληροφορίες:

    Βαθμίδα: Ομότιμος Καθηγητής
    Γνωστικό αντικείμενο: Βιολογία και Αγωγή Υγείας

    Στοιχεία Επικοινωνίας:

    Τηλέφωνο: 210-3688539
    Φαξ: 210-3688510

    E-mail: kathanas@ecd.uoa.gr



    Ώρες υποδοχής:
    Διεύθυνση επικοινωνίας: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα ΤΕΑΠΗ, Ιπποκράτους 33, 1ος όροφος, 106 80 Αθήνα

     


    Ακαδημαϊκές Πληροφορίες

    Σπουδές
    • Πτυχίο Βιολογίας, Πανεπιστ. Πάτρας.
    • M.Sci., Τμήμα Βιολογίας Πανεπιστ. York, Kαναδά.
    • Διδάκτορικό Βιολογίας, ΚΠΕ «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ» και Πανεπιστ. Πάτρας.
    Ερευνητικά ενδιαφέροντα
    • Διδακτική Βιολογίας
    • Αγωγή Υγείας
    • Περιβάλλοντική Υγεία
    Μαθήματα – Σεμινάρια
    Προπτυχιακά

    • Εισαγωγή στις Βιολογικές Επιστήμες
    • Αγωγή Υγείας
    • Εξέλιξη του Νευρικού Συστήματος

    Μεταπτυχιακά

    • Διδακτική Μεθοδολογία Βιολογικών Μαθημάτων
    Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις:

    • Athanasiou, K., S.H. Constantopoulos, E. Rivedal, D.J. Fitzgerald and H. Yamasaki (1992). Metsovo-tremolite asbestos fibers: In-vitro effects on mutation, chromosome aberration, cell transformation and intercellular communication. Mutagenesis, 7, 343-347.
    • Makris, G., K.A. Charalampopoulos and K. Athanasiou, (1994). Estimating the level of knowledge of Greek students on cancer etiology and ways of prevention. Europ.J. of Cancer Prevention, 3, 443-450.
    • Turner, S., Zimvrakaki, E. and K. Athanasiou.  Investigating children’s ideas about fat consumption and health: a comparative study (1998).  Health Education Journal, 329-339.
    • Papadopoulou, P. and Athanasiou, K. (2005). “Primary school teachers’ categories for “animal”: biology or folk-biology? In M. Ergazaki, J. Lewis, & V. Zozga (Eds.) Trends in Biology Education Research in the New Biology Era, Patras: Patras University Press, p. 43-58.
    • Papadopoulou, P., Stasinakis, P., Athanasiou, K. (2010). Study of evolution theory teaching: students’ conceptual ecologies and teachers’  Perceptions. In: A. Yarden, & G.S. Carvalho (Eds.). Authenticity in Biology Education: Benefits and Challenges. A selection of papers presented at the 8th Conference of European Researchers in Didactics of Biology (ERIDOB) Braga, Portugal, 2011, pp 271-283.
    • Mavrikaki, E. & Athanasiou, K. (2011).  Development of an instrument to measure Greek in-service primary education teachers’ Biology Teaching Self-efficacy Beliefs (BioTSEB). Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education, 2011, 7(3), 203-213.
    • Athanasiou, K. & P. Papadopoulou (2011). Conceptual ecology of the evolution acceptance among Greek education students: knowledge, religious practices and social influences. Inter. Journal of Science Education. International Journal of Science Education, 34:6, 903-924.
    • Soultatou, P., P. Duncan, K. Athanasiou, I. Papadopoulos, (2011). “Health needs: policy plan and school practice in Greece”, Health Education, Vol. 111 ιs: 4, pp. 266 – 282.
    • Athanasiou, K.,  E. Katakos & P. Papadopoulou (2012). Conceptual ecology of the evolution acceptance among Greek education students: what is the contribution of knowledge increase? Journal of Biological Education – Decision on Manuscript ID RJBE-2011-0145.R1.
    •  Stasinakis, P., and Athanasiou, K. (2011). Greek teachers’ attitudes, beliefs, knowledge and context, concerning Evolution Teaching. In “Science Learning and Citizenship”. Proceedings of the ESERA 2011 conference. C. Brugiere, A. Tibergien, P. Clement Ed., pp 179-185.

    Άλλες πληροφορίες

    • 1980-1986: Ερευνητής στο Κέντρο Βιολογικών Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών σε θέματα Περβαλλοντικής Γενετικής.
    • 1987-1991: Επίκ. Καθηγητής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
    • 1991-1995: Αναπλ. Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε. του Α.Π.Θ.
    • 1995-2007: Καθηγητής Π.Τ.Δ.Ε. του Α.Π.Θ.
    • 2007- Καθηγητής στο ΤΕΑΠΗ-ΕΚΠΑ

    Συμμετοχή σε επιστημονικές οργανώσεις

    • Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων
    • European Science Education Researchers Association (ESERA)
    • European Researchers In Didactics Of Biology (ERIDOB)


    Copyright © 2013 | Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών
    Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία - Created by Sheismartha Studios