• EnglishEnglish
    • ΤΜΗΜΑ
      • ΙΔΡΥΣΗ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ
      • ΣΤΟΧΟΙ
      • ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
      • ΜΗΤΡΩΑ ΕΚΛΕΚΤΟΡΩΝ ΤΕΑΠΗ
      • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
      • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ / ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΑ
      • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑ
      • ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
    • ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ
      • ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
        • ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
        • ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
        • ERASMUS
        • CIVIS
        • Πρακτική Άσκηση ΕΣΠΑ
        • ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
        • ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
      • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
        • ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
        • ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
      • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • ΑΝΘΡ. ΔΥΝΑΜΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΣΗ
      • ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΟΜΟΤΙΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
      • ΦΟΙΤΗΤΕΣ
        • ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ
        • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
      • ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
    • ΕΡΕΥΝΑ
      • ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ
      • ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
      • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΝΕΑ
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
        • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
        • ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
        • ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
        • Εκλογές Δ/ντών Εργαστηρίων
        • ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
      • ΕΝΤΥΠΑ
      • ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ – ΟΔΗΓΙΕΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΗΜΕΡΙΔΕΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
      • ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
      • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    • e-Πρωτόκολλο
    • Περγαμηνή

    Διδακτορικές Διατριβές

    Ιωάννα-Δάφνη Γιαννουλάτου (2019). Οι Εγκαταστάσεις (Installation Art) στην Εκπαίδευση και ο ρόλος τους στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών.

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/47644


    Τσερμίδου Λία (2019). Αντιλήψεις και πρακτικές τελειόφοιτων νηπιαγωγών για την αναπηρία και την ενταξιακή εκπαίδευση: μια συνδυαστική ερευνητική προσέγγιση

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/45616


    Κώτη Παπαντωνάκη Δέσποινα (2018).  Άτομα με αναπηρία στο σύγχρονο εικονογραφημένο βιβλίο για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/44424


    Βλάχου Μαρία, (2018) Ο ρόλος της εννοιακής μεταφοράς στην συγκρότηση των εννοιών του αριθμού σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/43875


    Χριστόπουλος Γεώργιος (2018). Ιστορική παιδεία και εθνική διαπαιδαγώγηση

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/42560


    Θεοδότου Ευγενία (2017). Αξιοποίηση μορφών τέχνης στην κατεύθυνση της ανάπτυξης του γραμματισμού στο νηπιαγωγείο

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/40821


    Μουρέλου Δάφνη (2017). Όψεις της επαγγελματικής χορευτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/40431


    Παναγιωτοπούλου Παναγιώτα (2017). Ο ψηφιακός φάκελος μαθητή (e-portfolio) ως καινοτόμο εκπαιδευτικό εργαλείο αυθεντικής αξιολόγησης και ανάπτυξης δεξιοτήτων στην προσχολική εκπαίδευση

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/39988


    Σπάη Αγγελική (2017) Ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού για την προσέγγιση των διαλυτών-μη διαλυτών υλικών και των θερμικών φαινομένων

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/41210


    Νομικού Χριστίνα (2017). Τα κέντρα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης ως οργανισμοί μάθησης

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/41551


    Καρακώστα Ασπασία (2016). Γονεϊκή αυτοαποτελεσματικότητα και παρεμβάσεις θετικής ψυχολογίας

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/38987


    Χατζηπέμου Θεολόγος (2016). Επαγγελματική εξουθένωση στην ειδική αγωγή

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/38096


    Σιαμαντά Αγγελική (2016). Διερεύνηση των αντιλήψεων και πρακτικών των εκπαιδευτικών ως προς την παιδαγωγική αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/39433


    Τσελέντη Δανάη (2015). Τα δώρα της ανάγνωσης: αναγνωστικές πρακτικές σε μια λέσχη αστυνομικής λογοτεχνίας στην Αθήνα

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/36375


    Δήμος Αθανάσιος (2015). Μέθοδος project και δημιουργική σκέψη: οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη συμβολή της μεθόδου project στην ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης των μαθητών

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/36373


    Μάνεσης Διονύσιος (2015). Άγχος και στάσεις απέναντι στην στατιστική: επιδόσεις φοιτητών των επιστημών αγωγής στο μάθημα της στατιστικής, με χρήση Τ.Π.Ε.

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/35960


    Ζέζου Αναστασία (2015). Γραφιστική αφήγηση (graphic novel): ένα νέο είδος για παιδιά;

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/35959


    Ζώτου Ερασμία (2015). Εγγραμματισμός στην παιδική ηλικία: πρακτικές ανάγνωσης και γραφής στην οικογένεια και το σχολείο

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/36151


    Φώκιαλη Ελισάβετ (2015). Η εξέλιξη ενός μυθιστορήματος φαντασίας σε διαμεσική αφήγηση: έντυπες,οπτικοακουστικές και ψηφιακές επεκτάσεις του άρχοντα των δακτυλιδιών στο τοπίο της σύγκλισης των μέσων

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/35674


    Φάκου Αιμιλία (2015) Όταν είσαι γονιός από την τάξη τη δική μας…: ταξικές διαφοροποιήσεις των οικογενειακών μορφωτικών πρακτικών

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/35669


    Κατάκος Ευστράτιος )2014). Η εννοιολογική οικολογία και η αποδοχή της θεωρίας της εξέλιξης από τους Έλληνες εκπαιδευτικούς

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/38573


    Βαρσάμου Άννα (2014) Διδασκαλία φυσικών επιστημών στο νηπιαγωγείο με χρήση αφηγηματικών τεχνικών: εικόνα, λόγος και θεατρική έκφραση

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/35677


    Ναούμ Έλλη (2014).  Συνεργασία σχολείου – οικογένειας στο πλαίσιο του αειφόρου σχολείου: μια έρευνα δράσης σε νηπιαγωγείο

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/35676


    Banifaris Dherar, (2013). Η διαμεσολάβηση γεωμετρικών οργάνων και προγραμμάτων υπολογιστών δυναμικής γεωμετρίας στη μάθηση γεωμετρικών εννοιών σε δύο πολιτισμικά και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/37666


    Τσαφταρίδης Νικόλαος (2013). Οι κατασκευές μουσικών οργάνων στη μουσική εκπαίδευση εκπαιδευτικών, παιδιών προσχολικής ηλικίας: μαθητεία, γνώση και κατασκευή

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/36469


    Βεζιρτζής Ιωάννης (2012). Μια θεμελιωμένη στη φιλοσοφία της πράξης διδακτική σειρά για τη διδασκαλία της φυσικής στο δημοτικό σχολείο: το παράδειγμα της μηχανικής

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/30516


    Παπασωτηρίου Χριστίνα (2012). Επιδράσεις των θεσμικών και επιστημολογικών χαρακτηριστικών των προγραμμάτων σπουδών επιστημονικού και τεχνολογικού γραμματισμού στη διδασκαλία και τη μάθηση των φυσικών επιστημών

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/35372


    Κάτσενου Χριστίνα (2012). Η έννοια της συμμετοχής στο πλαίσιο του αειφόρου σχολείου: μια έρευνα δράσης σε δημοτικό σχολείο

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/27409


    Στασινάκης Παναγιώτης )2012). Διερεύνηση συνιστωσών της παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου (ΠΓΠ) ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς της Βθμιας εκπαίδευσης ως προς τη διδασκαλία της εξέλιξης μέσω φυσικής επιλογής, σε συνδυασμό με διδακτικές της εφαρμογές μέσω νέων τεχνολογιών

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/27382


    Μιγκελάτζε Μαρμαρινού Βέρα (2011). Η δυναμική της αντίληψης του χρώματος: το παράδειγμα του ορατού και μη ορατού χρώματος σε άνθη αυτοφυών μεσογειακών φυτών με βάση την οπτική δυνατότητα εντόμων και την αντίληψη του ανθρώπου

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/28530


    Ρίζος Σπυρίδων (2011). Η περίπτωση των χαρισματικών παιδιών: απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα αναγνώρισης και διαχείρισης της διαφορετικότητας των παιδιών αυτών

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/25868


    Ζωγραφάκη Μαρία (2011). Κοινωνικές πορείες γυναικών από τη μειονότητα της Θράκης: ο ρόλος της εκπαίδευσης

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/34662


    Παρδάλη Μαρία (2011). Μαθητές <<σε κίνδυνο>> ως προς την επίδοση στην γλώσσα: κοινωνικές διαστάσεις της επίδοσης στη Δ’ δημοτικού

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/27041


    Μπενιάτα Ελένη (2011). Επιστημονικός και τεχνολογικός γραμματισμός: διαμόρφωση παιδαγωγικού πλαισίου διερεύνησης κοινωνικοεπιστημονικών θεμάτων στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού σχολείου

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/28805


    Παυλινέρη Παναγιώτα (2011). Ανάπτυξη ομάδων συλλογικής δράσης στη σχολική μονάδα και η αυτοαξιολόγηση ως περιεχόμενό τους: διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και των ερευνητών της εκπαίδευσης

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/25862


    Κάντζου Βασιλική (2010). Η χρονική οργάνωση του αφηγήματος στην κατάκτηση της ελληνικής ως πρώτης και ως δεύτερης γλώσσας

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/25436


    Σκορδάς Παναγιώτης (2010). Το αφηγηματικό έργο του Αργύρη Εφταλιώτη

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/28852


    Αρχοντίδου Δόμνα (2010) Η θέση και ο ρόλος του νέου πατέρα

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/22499


    Γουλή Χρυσάνθη (2009). Η αξιοποίηση των μηνυμάτων των τηλεοπτικών διαφημίσεων για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών προσχολικής ηλικίας

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/26932


    Τσίτσας Γεώργιος (2009). Η επίδραση ενός προγράμματος εκπαίδευσης στη διεκδικητικότητα, στη διεκδικητική συμπεριφορά, τον τόπο ελέγχου, την ενσυναίσθηση και την αυτοεκτίμηση σε έλληνες φοιτητές και φοιτήτριες

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/24242


    Ζωάκου Άννα-Μαρία (2009). Η παρουσία αλβανών μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: ζητήματα ταυτότητας και ετερότητας

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/24120


    Βουλγαρίδου Μαρία (2008). Αυτοαντίληψη, συναισθηματική κατάσταση και επαγγελματικές προσδοκίες των παιδιών των ιρακινών προσφύγων και μεταναστών που φοιτούν στο ελληνικό δημοτικό σχολείο

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/22980


    Δάντη Αθηνά (2008). Υποκειμενικότητα και γνώση: ανάλυση παιδαγωγικών λόγων για την αγωγή και την ειδική αγωγή

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/25275


    Φραγκούλης Γεώργιος (2008). Αντιλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών ως προς τη διαχείριση της εκπαιδευτικής ανισότητας και μαθηματική επίδοση

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/19296


    Σιαπάτη Τελιούση Σταυρούλα (2007). Σχολική κοινωνική και συναισθηματική λειτουργικότητα παιδιών σχολικής ηλικίας με διαταραχή ελλειματικής προσοχής – υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) και κατάθλιψη

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/18384


    Καρακαλπάκης Καρράς Κωνσταντίνος (2007). Η επί των εκκλησιαστικών και της δημοσίου εκπαιδεύσεως γραμματεία της επικρατείας και η εκπαιδευτική πολιτική κατά την πρώτη οθωνική περίοδο (1833-1842)

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/18475


    Μουλλά Βασιλική (2007). Καταθλιπτική διαταραχή και σχολική δυσλειτουργία σε παιδιά 10 – 14 ετών

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/18395


    Πατσαδάκης Εμμανουήλ (2007). Οι πρακτικές μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών στη διδασκαλία και μάθηση των φυσικών επιστημών: η σχέση τους με τη μάθηση του περιεχομένου και τις αντιλήψεις για τη φύση των φυσικών επιστημών

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/18499


    Παπαδοπούλου Γεωργία (2007). Κοινωνική και πολιτική εκπαίδευση στο γυμνάσιο: οι εννοιολογήσεις των μαθητών για την έννοια του πολίτη και το ρόλο του κράτους

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/18549


    Σελίμης Ευστάθιος (2007). Γλωσσική κωδικοποίηση του εννοιολογικού πεδίου της κίνησης: κυριολεξία και μεταφορά στα ελληνικά παιδιών και ενηλίκων

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/18392


    Τσαλίκη, Ελισάβετ. (2006). Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση για περιβαλλοντική δράση των παιδιών που ολοκληρώνουν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η περίπτωση του δάσους.

    http://phdtheses.ekt.gr/eadd/handle/10442/14549


    Πρεπουτσίδου, Γαρυφαλλιά-Μαρία. (2006). Διερεύνηση των στάσεων παιδιών και εφήβων απέναντι στις διαφημίσεις τσιγάρων

    https://phdtheses.ekt.gr/eadd/handle/10442/19089


    Αριστοτέλης Βαρελάς (2006). Διατροφική αγωγή: μία διαχρονική μελέτη των διατροφικών συνηθειών των ελλήνων μαθητών και διερεύνηση των πιθανών επιδράσεων από την πρώτη δεκαετία εφαρμογής των προγραμμάτων αγωγής υγείας στην Ελλάδα

    https://phdtheses.ekt.gr/eadd/handle/10442/14113


    Δεληκάρη Παρασκευή (2006). Η συγκρότηση της έννοιας της βαθμολογίας στους λόγους εκπαιδευτικών της δημόσιας εκπαίδευσης

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/20775


    Σαπουνά Αγγελική (2005). Κοινωνική επιλογή και κοινωνική ζήτηση για τριτοβάθμια εκπαίδευση: μελέτη μαθητικών και φοιτητικών μεγεθών στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης (1975-1991)

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/20889


    Χριστοπούλου Ευσταθία (2006). Οι κοινωνικές αναπαραστάσεις των δασκάλων για την περιβαλλοντική εκπαίδευση

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/20757


    Αρβανίτη Παπαδοπούλου Παναγιώτα (2005). Σε αναζήτηση της αποτελεσματικότητας των νηπιαγωγείων της Αθήνας: μια ερευνητική προσέγγιση

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/20926


    Ευαγγέλου Οδυσσέας (2005). Η διαπολιτισμικότητα στο αναλυτικό πρόγραμμα του ελληνικού δημοτικού σχολείου: οι απόψεις των εκπαιδευτικών

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/21446


    Ντεροπούλου Ντέρου Ευδοξία (2005). Η ανάγνωση στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση κωφών παιδιών: Μια συνδυαστική μεθοδολογική προσέγγιση: μελέτη περίπτωσης -έρευνα επισκόπησης

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/20930


    Μπρίνια Βασιλική (2005). Η μέθοδος Project στο πλαίσιο του μαθήματος «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων» στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/20838


    Μίχου Αικατερίνη (2005). Αυτοπροσδιορισμός και κίνητρα των μαθητών: η επίδραση του εκπαιδευτικού

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/19103


    Κοτοπούλης Θωμάς (2004). Η οικοδόμηση της μαθηματικής γνώσης των νηπίων και η ανάπτυξή της στους μαθητές των Α’ και Β΄τάξεων του δημοτικού σχολείου

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/21615


    Τσουχνικάς Νικόλαος (2004). Η σχολική επίδοση των παιδιών μεταναστών στα μαθηματικά

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/21390


    Πεχτελίδης Ιωάννης (2004). Σχολική εξουσία και υποκειμενικότητα: μορφές κυριαρχίας και αντίστασης. Μια γενεαλογική προσέγγιση των σύγχρονων πρακτικών συγκρότησης των μαθητικών ταυτοτήτων στο πλαίσιο μίας σχολικής τάξης

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/19102


    Σπόντα Ελισάβετ (2004). Η επίδραση της λεκτικής και μη λεκτικής συμπεριφοράς του/της νηπιαγωγού στη συναισθηματική έκφραση του παιδιού προσχολικής ηλικίας

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/22432


    Μάγος Κωνσταντίνος (2004). Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη διαχείριση εθνοπολιτισμικών διαφορών: η περίπτωση των πλειονοτικών εκπαιδευτικών στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/22294


    Χαλκιώτης Δημήτριος (2003). Η χρηματοδότηση των πανεπιστήμιων στην Ελλάδα και οι επιπτώσεις στην αποδοτικότητά τους

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/20842


    Νιτσοπούλου Αγλαΐα (2003). Η παραγωγή του λόγου των μαθητών μέσα και έξω από τη σχολική τάξη: έλεγχος παραγόντων σχολικών και κοινωνικών

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/11099


    Δανιήλ Αγαθούλα (2003). Ο Οδυσσέας Ελύτης ανάμεσα στις αντινομίες του καιρού του

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/21204


    Muganda Beatriche (2003). Perceptions of early childhood education quality: A case of community preschools in Lurambi division, Kakamegadiscrict, Kenya

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/22308


    Παπαδοπούλου, Πηνελόπη. (2003). Τα ζώα στο σχολικό πλαίσιο: αντιλήψεις παιδιών και εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα ζώα

    http://phdtheses.ekt.gr/eadd/handle/10442/15109


    Τσίγκρα Μελπομένη (2003). Φίλοι και μαθητές στο νηπιαγωγείο: πρακτικές και διαδικασίες συγκρότησης, μια εθνογραφική έρευνα

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/21393


    Θεοδωράτου Μπέκου Μαρία (2003) Ψυχολογική ωριμότητα και στρατηγικές διαχείρισης

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/22336


    Μάντζιου Τούλα (2001). Οι ερωτήσεις των παιδιών: η ποιότητα του παιδικού σταθμού και τα συναισθήματα της μητέρας

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/13601


    Χατζητόλιου Βιλδιρίδη Μαρία (2001). Η ενασχόληση των παιδιών της προσχολικής ηλικίας με το βιβλίο

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/20874


    Οικονομάκου Φιλάνθη (2001). Το πένθος στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/21929


    Γεωργιάδης Νικόλαος (2000). Διαμόρφωση και εφαρμογή της κρατικής εκπαιδευτικής πολιτικής: η περίπτωση του ενιαίου πολυκλαδικού λυκείου (Ε.Π.Λ.)

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/12747


    Παπαβασιλείου Ιωάννα (2000). Τάσεις της παιδικής λογοτεχνίας κατά την περίοδο 1900 – 1920: οι κυριότεροι εκπρόσωποι στο χώρο της ποίησης

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/19761


    Γκλάβας Σωτήριος (2000). Η τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση στην Ελλάδα (1830-1930): Σεβαστοπούλειος Εργατική Σχολή

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/20817


    Καμπέρης Νικόλαος (1999). Κοινωνικές αναπαραστάσεις των νέων εργαζομένων για την εργασία και την εκπαίδευση

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/12155


    Σωτηροπούλου Καλλιόπη (1998). Αναπαραστάσεις εκπαιδευτικών της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης.: κοινωνικές ανισότητες και παιδαγωγικές αρχές στο τεχνικό – επαγγελματικό λύκειο. Οι έννοιες της μάθησης, της πειθαρχίας και της προσαρμογής.

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/12262


    Ζυμβρακάκη, Ελένη. (1998). Αναπαραστάσεις μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα τρόφιμα και την υγεία: μια μελέτη αγωγής υγείας

    http://phdtheses.ekt.gr/eadd/handle/10442/10450


    Τάρταρης, Χρήστος. (1997). Διδακτική προσέγγιση επι μέρους ενοτήτων βιολογικών επιστημών με έμφαση στην κατανόηση των λειτουργιών φυσικών οικοσυστημάτων

    http://phdtheses.ekt.gr/eadd/handle/10442/10604


    Παπαδόπουλος Μιχάλης (1996) Λειτουργικός Αναλφαβητισμός: Σχολικός Αποκλεισμός και Σχολικός Πόνος. – Ποσοτική Και Ποιοτική Εικονογράφηση Του Λειτουργικού Αναλφαβητισμού στο Γυμνάσιο καθώς και Μιας Παιδαγωγικής Παρέμβασης για την καταπολέμηση του

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/8137


    Σέργη Λένια (1993) Η μουσική αγωγή ως παράγοντας για τη διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού: διαθεματική διδασκαλία με κεντρικό άξονα τη μουσική σε παιδιά ηλικίας τεσσάρων έως έξι χρονών

    https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/2466



    Copyright © 2022 | Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών
    Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία