• EnglishEnglish
    • ΤΜΗΜΑ
      • ΙΔΡΥΣΗ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ
      • ΣΤΟΧΟΙ
      • ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
      • ΜΗΤΡΩΑ ΕΚΛΕΚΤΟΡΩΝ ΤΕΑΠΗ
      • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
      • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ / ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΑ
      • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑ
      • ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
    • ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ
      • ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
        • ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
        • ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
        • ERASMUS
        • CIVIS
        • Πρακτική Άσκηση ΕΣΠΑ
        • ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
        • ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
      • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
        • ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
        • ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
      • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • ΑΝΘΡ. ΔΥΝΑΜΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΣΗ
      • ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΟΜΟΤΙΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
      • ΦΟΙΤΗΤΕΣ
        • ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ
        • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
      • ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
    • ΕΡΕΥΝΑ
      • ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ
      • ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
      • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΝΕΑ
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
        • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
        • ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
        • ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
        • Εκλογές Δ/ντών Εργαστηρίων
        • ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
      • ΕΝΤΥΠΑ
      • ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ – ΟΔΗΓΙΕΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΗΜΕΡΙΔΕΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
      • ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
      • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    • e-Πρωτόκολλο
    • Περγαμηνή

    Διονύσης Μάνεσης

    Dionysios5Βασικές πληροφορίες:

    Βαθμίδα: Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό
    Γνωστικό αντικείμενο: Στατιστική Ανάλυση Δεδομένων και Εκπαιδευτική Τεχνολογία

    Στοιχεία Επικοινωνίας:

    Τηλέφωνο: 210 3688562

    E-mail: dmanesis@ecd.uoa.gr

     


    Διεύθυνση επικοινωνίας: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα ΤΕΑΠΗ, Nαυρίνου 13α,Αθήνα, 10680
    Γραφείο: Ιπποκράτους 31, 1ος Όροφος

     


    Ακαδημαϊκές Πληροφορίες

    Σπουδές
    • PhD στη Στατιστική. Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία. Τίτλος Διατριβής: «Άγχος και Στάσεις απέναντι στην Στατιστική: Επιδόσεις φοιτητών των Επιστημών Αγωγής στο μάθημα της Στατιστικής, με χρήση Τ.Π.Ε.»
    • MSc Τ.Π.Ε. για την Εκπαίδευση. Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.

     

    Ερευνητικά ενδιαφέροντα
    • E-learning
    • Digital Games Based Learning
    • Επίδραση της χρήσης των Τ.Π.Ε., στις στάσεις των φοιτητών/φοιτητριών ως προς το αντικείμενο μάθησης
    • Οι Στάσεις απέναντι στη μάθηση και τη διδασκαλία της Στατιστικής και οι επιδόσεις σε μαθήματα στατιστικής μελλοντικών εκπαιδευτικών

     

    Μαθήματα – Σεμινάρια
    Προπτυχιακά

    • Εισαγωγή στην Πληροφορική
    • Μεθοδολογία των επιστημών του ανθρώπου: Στατιστική

    Μεταπτυχιακά

     

    Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις:
    • Γιαλαμάς Βασίλειος, Νικολοπούλου Κλεοπάτρα, Μάνεσης Διονύσης. «Απόψεις και προθέσεις νηπιαγωγών και προπτυχιακών φοιτητριών σχετικά με την ενσωμάτωση και χρήση των ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευση: μια συγκριτική μελέτη», Πρακτικά Πανελληνίου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή: Βιολογικές και Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση, Αθήνα, 11 – 13 Απριλίου 2008, σελ. 144 – 150.
    • Γιαλαμάς Βασίλειος, Νικολοπούλου Κλεοπάτρα, Μάνεσης Διονύσης. «Απόψεις και Προθέσεις Νηπιαγωγών Σχετικά με την Ενσωμάτωση και Χρήση των ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση»,  Πρακτικά 6ου Πανελληνίου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή: Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, Λεμεσός, Κύπρος, 25 – 28 Σεπτεμβρίου 2008, σελ. 371 – 378.
    • Νικολοπούλου, Κ. & Μάνεσης, Δ.  «Επιμόρφωση Νηπιαγωγών σε Θέματα Τεχνολογίας της Πληροφορίας», Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, τεύχος 64, σελ. 88-90, Ιούλιος-Αύγουστος 2008.
    • Maria Saridaki, Giannis Chaniotakis, Vaia Manoli, Manessis Dionissios, Maria Karafotia, Dimitris Gouskos, Michael Meimaris. «Applying Digital Game Based Learning solutions to the primary and special classroom: results from field studies», 2nd European Conference on Games Based Learning, Univesitat Oberta de Catalunya Spain, 16 – 17 October 2008, pp. 401 – 411.
    • Μάνεσης, Δ., Κάντζου Ν., Κανελλόπουλος Γ., Μελιάδου Ε., Παπαγιαννίδου Χ. «Διαδικτυακά παιχνίδια στο μουσείο & άλλους πολιτιστικούς φορείς», Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, τεύχος 67, σελ. 74-94, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2009.
    • Μάνεσης, Δ., «Ο ρόλος και η επίδραση των Τ.Π.Ε. στην προσχολική εκπαίδευση», Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, τεύχος 68, σελ. 98-102, Μάρτιος-Απρίλιος 2009.
    • Γιαλαμάς, Β., Μάνεσης, Δ., «Στάσεις απέναντι στη στατιστική και επιδόσεις μελλοντικών δασκάλων σε ένα εισαγωγικό μάθημα στατιστικής», 6o Πανελλήνιο Συνέδριο Ανάλυσης Δεδομένων, Θεσσαλονίκη, 8-11  Σεπτεμβρίου 2011.
    • Dionissios Manessis. « Early Childhood Post-Educated Teachers’ Views and Intentions About Using Digital Games in the Classroom  », 5th European Conference on Games Based Learning, The National and Kapodistrian University of Athens, Greece, 20 – 21 October 2011, pp. 753 – 758.
    • Γιαλαμάς, Β., Μάνεσης, Δ., «Άγχος στην παρακολούθηση μαθημάτων στατιστικής και επιδόσεις μελλοντικών δασκάλων/νηπιαγωγών σε ένα εισαγωγικό μάθημα στατιστικής», 7o Πανελλήνιο Συνέδριο Ανάλυσης Δεδομένων, Καβάλα, Σεπτέμβριος 2013.
    • Dionissios Manessis. «Early Childhood Post-Educated Teachers’ Views and Intentions About Using Digital Games in the Classroom», 7th European Conference on Games Based Learning, Instituto Superior de Engenharia do Porto, Portugal, 3 – 4 October 2013, pp. 369 – 377.
    • Dionysios Manessis. «The Importance of Future Kindergarten Teachers’ Beliefs about the Usefulness of Games Based, International Journal of Games-Based Learning, 4(1), 78-90, January-March 2014.


    Copyright © 2022 | Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών
    Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία