• EnglishEnglish
    • ΤΜΗΜΑ
      • ΙΔΡΥΣΗ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ
      • ΣΤΟΧΟΙ
      • ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
      • ΜΗΤΡΩΑ ΕΚΛΕΚΤΟΡΩΝ ΤΕΑΠΗ
      • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
      • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ / ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΑ
      • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑ
      • ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
    • ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ
      • ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
        • ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
        • ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
        • ERASMUS
        • CIVIS
        • Πρακτική Άσκηση ΕΣΠΑ
        • ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
        • ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
      • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
        • ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
        • ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
      • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • ΑΝΘΡ. ΔΥΝΑΜΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΣΗ
      • ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΟΜΟΤΙΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
      • ΦΟΙΤΗΤΕΣ
        • ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ
        • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
      • ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
    • ΕΡΕΥΝΑ
      • ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ
      • ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
      • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΝΕΑ
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
        • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
        • ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
        • ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
        • Εκλογές Δ/ντών Εργαστηρίων
        • ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
      • ΕΝΤΥΠΑ
      • ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ – ΟΔΗΓΙΕΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΗΜΕΡΙΔΕΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
      • ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
      • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    • e-Πρωτόκολλο
    • Περγαμηνή

    Γεωργία Λιαράκου

    Βασικές πληροφορίες:

    Βαθμίδα: Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
    Γνωστικό αντικείμενο: Εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία

    Στοιχεία Επικοινωνίας:

    Τηλέφωνο: 210-3688037

    E-mail: gliarakou@ecd.uoa.gr


    Διεύθυνση επικοινωνίας: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα ΤΕΑΠΗ, Ναυαρίνου 13A, 10680 Αθήνα
    Γραφείο: Ναυαρίνου 13α, 3ος Όροφος

    Ακαδημαϊκές Πληροφορίες

     

    Σπουδές

    • 1995: Διδακτορικό δίπλωμα στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης, με ειδίκευση στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Université René Descartes – Paris V
    • 1990: DEA στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης, με ειδίκευση στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση,  Université René Descartes – Paris V
    • 1988: Πτυχίο, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Σχολή Φιλοσοφική, Τμήμα Φιλοσοφικό
     

    Ερευνητικά ενδιαφέροντα

    • Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
    • Εκπαίδευση για την αειφορία
     

    Μαθήματα – Σεμινάρια

     

    Προπτυχιακά

    • Εισαγωγή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση / εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη
    • Ζητήματα του περιβάλλοντος και της αειφορίας
    • Εναλλακτικές διδακτικές τεχνικές στην εκπαίδευση
    • Μεθοδολογία της έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες Ι & ΙΙ
    • Αειφόρο σχολείο

    Μεταπτυχιακά

    • Εκπαίδευση και αειφορία
     

    Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις:

    • Liarakou, G., Konstantinidi A., Gavrilakis C. (2021). Local Renewable Energy Development: School Teachers’ Perceptions, Attitudes and Teaching Intentions. Educational Sciences, 11, 589, doi:https://doi.org/10.3390/ educsci11100589
      Liarakou, G. (2021). Υπεύθυνη κατανάλωση: μια κεντρική διάσταση της εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση γιατην Αειφορία, 3(1), 55-70. doi:https://doi.org/10.12681/ees.26695
    • Φλογαΐτη Ε., Λιαράκου Γ., Γαβριλάκης Κ. (2021). Συμμετοχικές μέθοδοι διδασκαλίας και μάθησης. Εφαρμογές στην εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία. Αθήνα: Πεδίο
    • Konstantinidi P., Liarakou G. (2021). Enseigner la thématique des énergies renouvelables dans les territoires insulaires: le rôle des perceptions des enseignants. In R. Boix Tomas, P. Champollion, A. Duarte (Eds) Enseignement et apprentissage en tension dans des territoires ruraux, montagnards et urbains d’Europe du sud. Paris: L’Harmattan. ISBN: 978-2-343-21689-8
    • Liarakou G. (2019). Education for Responsible Consumption and Sustainable Development. In: Leal Filho W. (Εd) Encyclopedia of Sustainability in Higher Education. Springer, Cham. Doi.org/10.1007/978-3-319-63951-2
    • Bhutia Y. & Liarakou G. (2018). Gender and nature in the matrilineal society of Meghalaya, India: Searching for ecofeminist perspectives, The Journal of Environmental Education, 49:4, 328-335, DOI: 10.1080/00958964.2017.1407283
    • Chaita S. Liarakou G., Vasilakakis V. (2018). A/r/tography and adaptive cultural ecology: A fluid relationship of time and space. In A. Sinner, R. Irwin & T. Jokela (Eds), Visually Provoking: Dissertations in Art Education. Rovaniemi: Lapland University Press, p.p. 40-49. ISBN 978-952-310-936-0
    • Flogaitis E., Liarakou G., Gavrilakis C., (2018). ENSI’S Quality criteria and education for Sustainable development in Greece. In C. Affolter, A. Varga (Eds.) Environment and School Initiatives Lessons from the ENSI Network – Past, Present and Future, Vienna and Eszterhazy Karoly University, Budapest.  ISBN: 978-3-200-05834-7
    • Liarakou, G. (2017).  The key role of ESD in approaching the migration issue. In M. Kezunovic Krasek (Ed), Knowledge for my dreams. The Way towards Ethical Education – Good Practices in the Education of Refugees and Migrants. Ljubljana: The Office of the Member of the European parliament T. Fajon, p.p. 68-73.
    • Caserini S., Kosk A., Fedor P., Liarakou G. Viale G. (Eds) (2017). SAME World Edu-kit: A rich and simple educational tool to facilitate the inclusion of social and environmental topics in School curricula, SAME World http://edu-kit.sameworld.eu
    • Γαβριλάκης, Κ. και Λιαράκου, Γ. (επ.) (2017). Περιβαλλοντική – Κλιματική Μετανάστευση: Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες. Πάτρα: Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος». ISBN: 978-960-06-5654-1 (274 σελ).
    • Liarakou G., Gavrilakis C. Flogaitis E. (2014). Profiles of isolated communities and ways into integration. Schools and communities – Working together for Sustainable Development. ENSI i.n.p.a (80 σελ), ISBN: 978-3-85031-197-7.
    • Kadji-Beltran C., Zachariou A., Liarakou G., Flogaitis F. (2014): Mentoring as a strategy for empowering Education for Sustainable Development in schools, Professional Development in Education, 40:5, 717-739.
    • Katsenou C, Flogaitis E & Liarakou G. (2013): Exploring pupils participation within a sustainable school, Cambridge Journal of Education, 43:2, 243-258
    • Liarakou G., Sakka E., Gavrilakis C., Tsolakidis C. (2012). Evaluation of Serious Games, as a Tool for Education for Sustainable Development. European Journal of Open, Distance and E-learning, Special Issue, Best of EDEN 2011, 96-110.
    • Φλογαΐτη Ε. και Λιαράκου Γ. (Επ) (2012). Η Έρευνα στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη, Αθήνα: Πεδίο (1η έκδοση 2008 Ελληνικά Γράμματα), ISBN 978-960-19-0315-6.
    • Liarakou G., Athanasiadis I., Gavrilakis C. (2011). What Greek secondary students believe about climate change, International Journal of Environmental and Science Education 6(1) 79-98.
    • Liarakou G., Kostelou E., Gavrilakis C. (2011). Environmental volunteers: factors influencing their involvement in environmental action. Environmental Education Research 17(5) 651-673.
    • Βλασσοπούλου Χ., Λιαράκου Γ. (Επ) (2011). Περιβαλλοντική Ιστορία. Μελέτες για την αρχαία και σύγχρονη Ελλάδα, Αθήνα: Πεδίο, ISBN 978-960-9552-28-8.
    • Liarakou G., Gavrilakis C., Flouri E. (2009). Secondary School Teachers’ Knowledge and Attitudes towards Renewable Energy Sources, Journal of Science Education and Technology 18(2) 120-129.


    Copyright © 2022 | Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών
    Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία