• EnglishEnglish
    • ΤΜΗΜΑ
      • ΙΔΡΥΣΗ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ
      • ΣΤΟΧΟΙ
      • ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
      • ΜΗΤΡΩΑ ΕΚΛΕΚΤΟΡΩΝ ΤΕΑΠΗ
      • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
      • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ / ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΑ
      • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑ
      • ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
    • ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ
      • ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
        • ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
        • ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
        • ERASMUS
        • CIVIS
        • Πρακτική Άσκηση ΕΣΠΑ
        • ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
        • ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
      • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
        • ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
        • ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
      • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • ΑΝΘΡ. ΔΥΝΑΜΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΣΗ
      • ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΟΜΟΤΙΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
      • ΦΟΙΤΗΤΕΣ
        • ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ
        • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
      • ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
    • ΕΡΕΥΝΑ
      • ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ
      • ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
      • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΝΕΑ
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
        • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
        • ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
        • ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
        • Εκλογές Δ/ντών Εργαστηρίων
        • ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
      • ΕΝΤΥΠΑ
      • ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ – ΟΔΗΓΙΕΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΗΜΕΡΙΔΕΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
      • ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
      • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    • e-Πρωτόκολλο
    • Περγαμηνή

    Ηρώ Βούλγαρη

     


    iro photo
    Βασικές πληροφορίες:

    Βαθμίδα: Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό (Ε.Δι.Π.)

    Γνωστικό αντικείμενο: Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση

    Στοιχεία Επικοινωνίας:

    Τηλέφωνο: 210-3688504

    Φαξ: 210-3688057

    E-mail: voulgari@ecd.uoa.gr


    Διεύθυνση επικοινωνίας: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα ΤΕΑΠΗ, Ναυαρίνου 13α, 10680 Αθήνα
    Γραφείο: Ιπποκράτους 31, 3ος όροφος, 106 80 Αθήνα

     


    Ακαδημαϊκές Πληροφορίες

    Σπουδές
    • Πτυχίο Παιδαγωγικής. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών
    • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα. M.Ed. Information Technology, Multimedia and Education. University of Leeds UK, School of Education & Computer Based Learning Unit
    • Διδακτορικό Δίπλωμα (2012). Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία. Τίλτος Διατριβής: “Δικτυακά Παιχνίδια Μεγάλου Πλήθους Παικτών και Μάθηση”
    Μαθήματα – Σεμινάρια:
    Προπτυχιακά

    • «Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών ΤΠΕ στην
      προσχολική εκπαίδευση»
    • «Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ψηφιακός Κόσμος: Σύγχρονες Τάσεις και Προοπτικές»
    • «Ψηφιακά Παιχνίδια, Εικονικοί Κόσμοι, και Μάθηση: Έρευνα και Εφαρμογές»
    • «Οι τεχνολογίες της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση»

    Μεταπτυχιακά

    Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις:

    Περιοδικά

    Voulgari, I., Komis, V., & Sampson, D. G. (2014). Learning outcomes and processes in massively multiplayer online games: exploring the perceptions of players. Educational Technology Research and Development, 62(2), 245–270. doi:10.1007/s11423-013-9312-7

    Papadopoulos, G., & Voulgari, I. (2013). Design, Implementation and Assessment of Videoconferencing Sessions in Earth and Life Sciences: The Case of the Agricultural University of Athens. Journal of Agricultural Informatics, 4(1).

    Voulgari, I., & Komis, V. (2010). “Elven Elder LVL59 LFP/RB. Please PM me: immersion, collaborative tasks and problem-solving in massively multiplayer online games”. Learning, Media and Technology, 35(2), 171-202. doi: 10.1080/17439884.2010.494429.

    Διεθνή Συνέδρια

    Voulgari, I., & Sampson, D. G. (2014, July). Applying Lessons Learnt from Massively Multiplayer Online Games (MMOGs) to Massive Open Online Courses (MOOCs). In Proceedings of the 2014 IEEE 14th International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT)(pp. 14-15). IEEE.

    Voulgari, I., Komis, V., & Sampson, D. G. (2014, July). Player Motivations in Massively Multiplayer Online Games. In Proceedings of the 2014 IEEE 14th International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT) (pp. 238-239). IEEE.

    Voulgari, I., & Komis, V. (2013). Players’ Perceptions on the Concept of the “Good Player” in MMOGs. Proceedings of the Foundations of Digital Games Conference 2013 (pp. 79–85). Chania, Greece.

    Voulgari, I., & Komis, V. (2013). Player Characters as Devices for Supporting Learning in Massively Multiplayer Online Games. Proceedings of the Foundations of Digital Games Conference 2013. Chania, Greece.

    Voulgari, I., & Komis, V. (2011). On Studying Collaborative Learning Interactions in Massively Multiplayer Online Games. In F. Liarokapis (Ed.), Proceedings of the Third International Conference on Games and Virtual Worlds for Serious Applications. Athens: IEEE. doi: 10.1109/VS-GAMES.2011.36.

    Voulgari, I., & Komis, V. (2010). Factors and Processes Involved in Collaborative Learning and Problem Solving in Massively Multiplayer Online Games: Aspects of the Designed and the Social Environment. IFIP Workshop, New Developments in ICT and Education. Amiens, France.

    Voulgari, I., & Komis, V. (2010). Antecedents of Collaborative Learning: Insights from Massively Multiplayer Online Games. Proceedings of the International Conference on Intelligent Networking and Collaborative Systems INCoS 2010 . Thessaloniki, Greece.

    Voulgari, I., & Komis, V. (2008). Massively Multi-user Online Games: The Emergence of Effective Collaborative Activities for Learning. Proceedings of the Second IEEE International Conference on Digital Game and Intelligent Toy Enhanced Learning (pp. 132-134). IEEE. doi: 10.1109/DIGITEL.2008.20.

    Tambouratzis, G., Perifanos, K., Voulgari, I., Askenfelt, A., Granqvist, S., Hansen, K. F., et al. (2008). VEMUS: An Integrated Platform to Support Music Tuition Tasks. Proceedings of the Eighth IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (pp. 972-976). Santander, Cantabria: IEEE. doi: 10.1109/ICALT.2008.223.

    Κεφάλαια Βιβλίων

    Voulgari, I., & Sampson, D. G. (2014). Massive Open Online Courses (MOOCs) and Massively Multiplayer Online Games (MMOGs): Synergies and Lessons to Be Learned. In Digital Systems for Open Access to Formal and Informal Learning (pp. 41-56). Springer International Publishing.

    Voulgari, I. & Komis, V. (2012).  Antecedents of Collaborative Learning in Massively Multiplayer Online Games. In Daradoumis, T. (ed) Intelligent Adaptation and Personalization Techniques in Computer-Supported Collaborative Learning.  Studies in Computational Intelligence (SCI) series.  Springer.

    Voulgari, I. & Komis, V. (2011). Collaborative Learning in Massively Multiplayer Online Games: A Review of Social, Cognitive and Motivational Perspectives. In P. Felicia (Ed.), Handbook of Research on Improving Learning and Motivation through Educational Games: Multidisciplinary Approaches. IGI Global

    Άλλες πληροφορίες:
    Τιμητικές Διακρίσεις-Συμμετοχή σε επιστημονικές οργανώσεις:

     

     



    Copyright © 2022 | Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών
    Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία