• EnglishEnglish
    • ΤΜΗΜΑ
      • ΙΔΡΥΣΗ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ
      • ΣΤΟΧΟΙ
      • ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
      • ΜΗΤΡΩΑ ΕΚΛΕΚΤΟΡΩΝ ΤΕΑΠΗ
      • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
      • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ / ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΑ
      • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑ
      • ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
    • ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ
      • ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
        • ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
        • ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
        • ERASMUS
        • CIVIS
        • Πρακτική Άσκηση ΕΣΠΑ
        • ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
        • ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
      • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
        • ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
        • ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
      • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • ΑΝΘΡ. ΔΥΝΑΜΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΣΗ
      • ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΟΜΟΤΙΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
      • ΦΟΙΤΗΤΕΣ
        • ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ
        • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
      • ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
    • ΕΡΕΥΝΑ
      • ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ
      • ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
      • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΝΕΑ
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
        • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
        • ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
        • ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
        • Εκλογές Δ/ντών Εργαστηρίων
        • ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
      • ΕΝΤΥΠΑ
      • ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ – ΟΔΗΓΙΕΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΗΜΕΡΙΔΕΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
      • ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
      • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    • e-Πρωτόκολλο
    • Περγαμηνή

    Λήδα Αναγνωστάκη

    Βασικές πληροφορίες:

    Βαθμίδα: Επίκουρη Καθηγήτρια
    Γνωστικό αντικείμενο: Ψυχοδυναμικές προσεγγίσεις στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία

    Στοιχεία Επικοινωνίας:

    Τηλέφωνο: 210-3688552
    Φαξ: 210-3688057

    E-mail:  lanagnostaki@ecd.uoa.gr

    Διεύθυνση επικοινωνίας: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα ΤΕΑΠΗ, Ναυαρίνου 13α, 10680 Αθηνα
    Γραφείο:
    Nαυρίνου 13α, 3ος Όροφος

    Ακαδημαϊκές Πληροφορίες

    Σπουδές
    • D. στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία, Πανεπιστήμιο Brunel, Μεγ. Βρετανία
    • Κλινική εκπαίδευση στην Ψυχαναλυτική Ψυχοθεραπεία Παιδιών και Εφήβων, Ελληνική Εταιρεία Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας Παιδιών και Εφήβων
    • Sc. στην Ψυχαναλυτική Αναπτυξιακή Ψυχολογία, Anna Freud Center, Πανεπιστήμιο UCL, Mεγ. Βρετανία
    • Πτυχίο Ψυχολογίας, Φιλοσοφική Σχολή, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
    Ερευνητικά ενδιαφέροντα

    • Δεσμός και αποχωρισμός στην παιδική ηλικία
    • Πρώιμη παρέμβαση
    • Πλαίσιο και τεχνική στην ψυχαναλυτική ψυχοθεραπεία παιδιών
    • Ψυχανάλυση και εκπαίδευση
    Μαθήματα – Σεμινάρια
    Προπτυχιακά

    • Ανάπτυξη του Παιδιού Ι
    • Ανάπτυξη του Παιδιού ΙΙ
    • Αναπτυξιακή ψυχοπαθολογία και πρώιμε σχέσεις
    • Διαταραχές των παιδιών της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
    • Ψυχολογία της εκπαίδευσης

    Μεταπτυχιακά

    • Διδασκαλία του μαθήματος «Ψυχολογική προσέγγιση παιδιών με αναπηρίες: κοινωνική και μαθησιακή περιθωριοποιήση» στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ειδική Αγωγή» του Τ.Ε.Α.Π.Η.
    Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις:

    • Ψυχανάλυση και σχολείο. (υπό έκδοση). Αναγνωστάκη Λ. Στο Β. Τσάφος, & Α. Ανδρούσου (Επιμ.) Επιστήμες της Αγωγής: Ένα Δυναμικό Διεπιστημονικό Πεδίο. Αθήνα: Gutenberg.
    • A psychoanalytic and qualitative research on immigrants’ “left-behind” children: “I understand why they left, but why did they leave?” (2020). International Journal of Applied Psychoanalytic Studies. Anagnostaki, L., & Zaharia, A.
    • Finding meaning, making links, creating space: an early intervention with children on the autistic spectrum and their families (2020). Tselika, M., & Anagnostaki, L. Journal of Child Psychotherapy, 45, 356-376.
    • Ψυχαναλυτικές Παρεμβάσεις με Μικρά Παιδιά. Λάγιου-Λιγνού, Ε., Αναγνωστάκη, Λ., & Ναυρίδη , Α. Αθήνα: Εκδόσεις Αρμός.  .
    • Implementation of a brief early intervention in times of socio-economic crisis: Effects on parental stress (2019). Anagnostaki, L., Kollia, I., Layiou-Lignos, E. Journal of Child Psychotherapy, 45, 55-70.
    • Discussing the therapeutic setting in child and adolescent psychoanalytic psychotherapy (2017). Anagnostaki, L, Zaharia, A, & Matsouka, S. Journal of Child Psychotherapy. 
    • Academic resilience of immigrant youth in Greek schools: Personal and family resources (2016). Motti-Stefanidi, F., Anagnostaki, L., Pavlopoulos, V., Obradovic, J., & Masten, A. European Journal of Developmental Psychology, 13, σελ. 377-393.
    • Clinical commentary (κατόπιν πρόσκλησης της Συντακτικής Επιτροπής) (2014). Anagnostaki, L. Journal of Child Psychotherapy, 40, σελ. 305-308.
    • Secrets and disclosures: How young children handle secrets (2013). Anagnostaki, L., Papathanassiou A. C, & Wright, M. Journal of Genetic Psychology, 174, σελ. 316-334.
    • Beyond silence: working with Phoebe (2013). Anagnostaki, L. Journal of Child Psychotherapy, 39, σελ. 156-170.
    • The semantics of secrecy: Young children’s classification of secret content (2010). Anagnostaki, L., Wright, M. J., & Sutton-Bourchier, A. J.Journal of Genetic Psychology, 171, σελ. 279-299.

    Άλλες πληροφορίες

    • Μέλος της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρίας (ΕΛΨΕ)
    • Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας Παιδιών και Εφήβων (ΕΕΨΨΠΕ)
    • Εκπρόσωπος της Ελλάδας στον τομέα Παιδιών και Εφήβων της ΕυρωπαΪκής Εταιρείας Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας (EFPP)
    • Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχικής Υγείας Βρεφών



    Copyright © 2022 | Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών
    Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία