• EnglishEnglish
    • ΤΜΗΜΑ
      • ΙΔΡΥΣΗ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ
      • ΣΤΟΧΟΙ
      • ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
      • ΜΗΤΡΩΑ ΕΚΛΕΚΤΟΡΩΝ ΤΕΑΠΗ
      • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
      • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ / ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΑ
      • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑ
      • ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
    • ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ
      • ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
        • ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
        • ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
        • ERASMUS
        • CIVIS
        • Πρακτική Άσκηση ΕΣΠΑ
        • ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
        • ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
      • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
        • ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
        • ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
      • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • ΑΝΘΡ. ΔΥΝΑΜΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΣΗ
      • ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΟΜΟΤΙΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
      • ΦΟΙΤΗΤΕΣ
        • ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ
        • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
      • ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
    • ΕΡΕΥΝΑ
      • ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ
      • ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
      • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΝΕΑ
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
        • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
        • ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
        • ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
        • Εκλογές Δ/ντών Εργαστηρίων
        • ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
      • ΕΝΤΥΠΑ
      • ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ – ΟΔΗΓΙΕΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΗΜΕΡΙΔΕΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
      • ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
      • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    • e-Πρωτόκολλο
    • Περγαμηνή

    Παναγιώτα Γιαννούλη



    Βασικές πληροφορίες

    Βαθμίδα: Μέλος Ε.Ε.Π. του ΤΕΑΠΗ-ΕΚΠΑ

    Γνωστικό αντικείμενο: Θέατρο στην τυπική και μη τυπική εκπαίδευση

    Στοιχεία Επικοινωνίας:

    Τηλέφωνο:

    Φαξ: 210-3688057

    E-mail: giannoulip@ecd.uoa.gr


    Διεύθυνση επικοινωνίας: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα ΤΕΑΠΗ, Ναυαρίνου 13α, 10680 Αθήνα
    Γραφείο:

    Ακαδημαϊκές Πληροφορίες

    Σπουδές
    • Διδακτορική διατριβή, Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών – Τμήμα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία “Η συμβολή της θεατρικής τέχνης στην εκπαιδευτική διαδικασία”.
    • Πτυχίο Κοινωνιολογίας, Πάντειο Πανεπιστήμιο
     Ερευνητικά ενδιαφέροντα
    • Θέατρο ως εργαλείο μάθησης, Θεατροπαιδαγωγικά Προγράμματα
    • Θέατρο ως πολιτισμική δράση και κοινωνική αλλαγή, Θέατρο ως κοινωνική παρέμβαση
    • Θεατρικές Τεχνικές και Διαχείριση συγκρούσεων,  Διαμεσολάβηση με αξιοποίηση θεατρικών τεχνικών
    Μαθήματα – Σεμινάρια:
    Προπτυχιακά

    • Θέατρο στην εκπαίδευση: Παιδαγωγικές και κοινωνικές παρεμβάσεις
    • Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα: Επινόηση,  σχεδιασμός, εφαρμογή
    • Θεατροπαιδαγωγικές προσεγγίσεις και εφαρμογές σε εκπαιδευτικό πλαίσιο
    Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις:
    • Giannouli P. (2016). “Theatre/Drama and the development of the Greek Curriculum: Coercion or liberty?” Research in Drama Education (RIDE), 21, 1, 90-92.
    • Γιαννούλη, Π. (2012). “Το θέατρο/δράμα ως παράγοντας ενίσχυσης της αλληλεγγύης στο πλαίσιο της μαθησιακής διαδικασίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Συμπεράσματα μελέτης-Προβληματισμοί”. Στο Γκόβας Ν. Κατσαρίδου Μ. Μαυρέας Δ. Θέατρο και Εκπαίδευση: Δεσμοί Αλληλεγγύης. Πρακτικά 7ης Διεθνούς Συνδιάσκεψης για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.  Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
    • Γιαννούλη, Μ., Ποταμούση Η. (επιμ.). (2011). Παίζοντας τις ιστορίες του κόσμου για να αλλάξουμε τον κόσμο: Ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για τα δικαιώματα του παιδιού και την οικολογική συνείδηση. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (συνεργασία με ΓΓΝΓ).
    • Γιαννούλη, Μ. (2011). «Η Πανευρωπαϊκή Συνάντηση του IDEA‐Europe στην Αθήνα: Αναφορά σε βασικά σημεία για την προάσπιση της θέσης του θεάτρου στην εκπαίδευση», Περιοδικό Εκπαίδευση και Θέατρο, τ. 12, 70-74.
    • Γιαννούλη, Μ.(2010) «mPPACT: Μεθοδολογία για μια παιδαγωγική με κέντρο το μαθητή και τις παραστατικές τέχνες: Η εμπειρία της Ελλάδας και η πορεία και εξέλιξη του προγράμματος», Περιοδικό Εκπαίδευση και Θέατρο, τ. 11, 93-96.
    • Γιαννούλη, Μ. (επιμ.) ( 2010). Δημοκρατία και Συλλογική Θεατρική Δημιουργία: Οράματα για το Μέλλον. Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
    • Mavrokordatos, A. (ed) co-writters Chrysostomou S., Govas Ν. Giannouli B., Pammenter D. (2009).  mPPACT manifest: Methodology for a Pupil and Performing  Arts – Centred Teaching Authors οn Line Ltd, (Lifelong Learning Programme of the European Union Education).
    • Γιαννούλη, Μ.(2007). «Θέατρο στην Εκπαίδευση: Δημιουργώντας Νέους Ρόλους στον 21ο αιώνα. Προσεγγίσεις και προβληματισμοί με αφορμή την 5η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση». Αθήνα:  Περιοδικό Εκπαίδευση και Θέατρο, τ. 7, 44-53.
    • Γιαννούλη, Μ., Γκόβας Ν., Μερκούρη Α. (επιμ.). (2006). Δημιουργώντας Νέους  Ρόλους στον 21ο αιώνα. Αθήνα: Πρακτικά 5ης Συνδιάσκεψης . Αθήνα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην  Εκπαίδευση.
    • Γιαννούλη, Μ. (2007) «Μεθοδολογία για μια παιδαγωγική με Κέντρο το Μαθητή και τις Παραστατικές Τέχνες». Περιοδικό Μουσική σε Πρώτη Βαθμίδα, τ. 4, 36-42.
     Άλλες πληροφορίες

    • 2013-σήμερα. Συνεργάτης στο ερευνητικό πρόγραμμα για τα πλεονεκτήματα της αξιοποίησης του Θεάτρου δουλεύοντας με νέους, στο πλαίσιο του προγράμματος INDRA-Συμφιλίωση μέσω της Τέχνης, με Πανεπιστήμια και επιμορφωτικούς φορείς από 10 χώρες.
    • 2006-2009. Επιμορφώτρια του ευρωπαϊκού προγράμματος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών mPPACT “Μεθοδολογία με Κέντρο τον Μαθητή και τις Παραστατικές Τέχνες”, Comenius 2.1. Μέλος της ομάδας σχεδιασμού του πιστοποιημένου  ευρωπαϊκού σεμιναρίου  επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Grundtvig training data base.
    • 2000-2018. Mέλος οργανωτικών επιτροπών σε 7 Διεθνείς Συνδιασκέψεις για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (συ-συντονίστρια της 8ης Διεθνούς Συνδιάσκεψης για το Θέατρο στην Εκπαίδευση), διδασκαλία-εμψύχωση  σε σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και βιωματικά εργαστήρια.
    • Από το 1999 συστηματική ενασχόληση με τη θεατρική δημιουργία και την εμψύχωση θεατρικών ομάδων (θεατρικά εργαστήρια, θεατρικές ομάδες  και θεατρικές παραστάσεις με μαθητές-εφήβους  και νέους), συμμετοχή σε Φεστιβάλ σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Σχεδιασμός και συντονισμός θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων  για παιδιά και νέους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό σε συνεργασία με επιστημονικούς και καλλιτεχνικούς φορείς.
    • 1989-2017. Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως διδάσκουσα  και ως Διευθύντρια (2015-2017).

    Συμμετοχή σε επιστημονικές  ενώσεις

    • Ιδρυτικό μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (2000), πρόεδρος (2008-2011) και αντιπρόεδρος (2017 έως σήμερα)
    • Συμμετοχή σε συλλογικότητες για την προώθηση της έρευνας και της πρακτικής στο πεδίο του Θεάτρου στην Εκπαίδευση με εκπροσώπους της Διεθνούς Ένωσης για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA). Μέλος Ομάδας Εργασίας (IDEA)
    • Μέλος της συντακτικής επιτροπής του περιοδικού “Εκπαίδευση και Θέατρο”
    • Μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Κοινωνιολόγων


    Copyright © 2022 | Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών
    Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία