• EnglishEnglish
    • ΤΜΗΜΑ
      • ΙΔΡΥΣΗ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ
      • ΣΤΟΧΟΙ
      • ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
      • ΜΗΤΡΩΑ ΕΚΛΕΚΤΟΡΩΝ ΤΕΑΠΗ
      • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
      • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ / ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΑ
      • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑ
      • ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
    • ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ
      • ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
        • ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
        • ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
        • ERASMUS
        • CIVIS
        • Πρακτική Άσκηση ΕΣΠΑ
        • ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
        • ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
      • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
        • ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
        • ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
      • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • ΑΝΘΡ. ΔΥΝΑΜΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΣΗ
      • ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΟΜΟΤΙΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
      • ΦΟΙΤΗΤΕΣ
        • ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ
        • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
      • ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
    • ΕΡΕΥΝΑ
      • ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ
      • ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
      • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΝΕΑ
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
        • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
        • ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
        • ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
        • Εκλογές Δ/ντών Εργαστηρίων
        • ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
      • ΕΝΤΥΠΑ
      • ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ – ΟΔΗΓΙΕΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΗΜΕΡΙΔΕΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
      • ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
      • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    • e-Πρωτόκολλο
    • Περγαμηνή

    Ευγενία Φλογαίτη


    photo3Βασικές πληροφορίες:

    Βαθμίδα: Ομότιμη Kαθηγήτρια
    Γνωστικό αντικείμενο: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη

    Στοιχεία Επικοινωνίας:

    Τηλέφωνο: 210-3688037
    Φαξ: 210-3688057

    E-mail: eflogait@ecd.uoa.gr

     


    Διεύθυνση επικοινωνίας: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα ΤΕΑΠΗ, Nαυρίνου 13 Α, 10680 Αθήνα
    Γραφείο: Ναυαρίνου 13α, 3ος Όροφος

     


    Ακαδημαϊκές Πληροφορίες

    [Δείτε το βιογραφικό σε Pdf]

    Σπουδές
    • 1982: Διδακτορικό δίπλωμα στην Οικολογία, École Normale Supérieure (E.N.S.) / Université P.et M. Curie – Paris 6
    • 1979: Mεταπτυχιακό δίπλωμα (DEA) στην Οικολογία, École Normale Supérieure (Ε.Ν.S.) / Université P.et M. Curie – Paris 6
    • 1978: Πτυχίο Βιολογίας, Βιολογικό Τμήμα της Φυσικομαθηματικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών
    Ερευνητικά ενδιαφέροντα
    • Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
    • Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη
     

    Μαθήματα – Σεμινάρια

    Προπτυχιακά

    • Εισαγωγή στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (ΠΕ)/Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΕΑΑ)
    • Το παιδαγωγικό πλαίσιο της ΠΕ/ΕΑΑ
    • Εναλλακτικές διδακτικές μέθοδοι και στρατηγικές στην Εκπαίδευση
    • Ζητήματα Περιβάλλοντος και Αειφορίας
    • Πρακτικές Ασκήσεις στο Νηπιαγωγείο

    Μεταπτυχιακά

    • Εκπαίδευση και Αειφορία, ΤΕΑΠΗ/ΕΚΠΑ
    • Πρακτικές εφαρμογές στη διδασκαλία και την έρευνα στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, ΦΠΨ/ΕΚΠΑ
    • Περιβάλλον και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, ΦΠΨ/ΕΚΠΑ
     

    Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις:

    • Flogaiti, E. & Kalafati, M. (2019). Integrating art in Early Childhood Education for Sustainability. In: Proceedings of the 10th World Environmental Education Congress, pp. 33- 40, Bangkok, Thailand, November 3-7, 2019.
    • Flogaitis, E., Liarakou, G., Gavrilakis, C. (2018). Ensi’s Quality Criteria and Education for Sustainable Development in Greece. In C. Affolter, A.Varga (eds) ENVIRONMENT AND SCHOOL INITIATIVES Lessons from the ENSI Network – Past, Present and Future. Vienna: Environment and School Initiatives & Budapest: Eszterhazy Karoly University pp. 130-141.
    • Liarakou, G., Gavrilakis, C., Flogaitis, E. (2016). School community collaboration in remote communities: challenges for future teacher training. In: Lambrechts, W., Hindson, J. (eds.), Research and Innovation in Education for Sustainable Development. Exploring collaborative networks, critical characteristics and evaluation practices. Environment and School Initiatives – ENSI, ZVR-Zahl 408619713, Vienna, Austria, pp. 106-122.
    • Katsenou, C., Flogaitis, E. and Liarakou, G. (2015). Action research to encourage  pupils’ active participation in the sustainable school. Applied Environmental Education and Communication. 14(1), 14 – 22.
    • Liarakou, G. , Gavrilakis, K., Flogaiti, E,  (2014). Profiles of Isolated Communities and Ways into Integration, ENSI i.n.p.a. – CoDeS.
    • Katsenou, Ch., Flogaitis, E., Liarakou, G (2013) Exploring pupil participation within a sustainable school. Cambridge Journal of Education, DOI:10.1080/0305764X.2013.774320
    • Flogaitis,E. Nomikou, Ch. Naoum, E. and Katsenou Ch. (2012) Investigating the possibilities of creating a Community of Practice. Action Research in three educational institutions. Journal for Critical Education Policy Studies, 10, 1, 217-233. http://www.jceps.com/?pageID=article&articleID=251
    • Φλογαΐτη, Ε. & Γεωργόπουλος, Α. (Επ.), (2012). Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Ερευνητικές εργασίες στην Ελλάδα. Αθήνα: Πεδίο.
    • Φλογαΐτη, Ε. (2011). Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία, Αθήνα: Πεδίο. (1η Εκδοση, 2006, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα).
    • Φλογαΐτη, Ε. & Λιαράκου, Γ. (Επ.), (2009). Εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη. Από τη θεωρία στην πράξη. Ηράκλειο: ΚΠΕ Αρχανών/ENSI
    • Flogaiti E., Liarakou G. (2008). Competences and values in education for the environment and sustainability. Journal for Developing the Global Dimension in the School Curriculum, 1, 39-46. (στην Σλοβενική γλώσσα)
    • Φλογαΐτη, Ε. & Λιαράκου, Γ. (Επ.),(2008). Η έρευνα στην εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, Επανέκδοση: Αθήνα: Πεδίο 2011
    • Λιαράκου, Γ. & Φλογαίτη, Ε. (2007) Από την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη, Προβληματισμοί, τάσεις και προτάσεις. Αθήνα: Νήσος
    • Liarakou G., Daskolia M., Flogaitis E. (2007). Investigating the Associative Meanings of Sustainability among Greek Kindergarten Teachers, International Journal of Interdisciplinary Social Sciences. 1, 5, 29-36.
    • Flogaitis, Ε., Daskolia, M. and Liarakou, G. (2005). Greek Kindergarten Teachers’ Practice in Environmental Education. An Exploratory Study, Journal Of Early Childhood Research, 3, 3, 299 – 320
    • Flogaitis, E., Daskolia, M., and Agelidou, E. (2005). Kindergarten Teachers’ Conceptions of Environmental Education. Early Childhood Education Journal. 33, 3, 125-136.
    • Daskolia, M. and Flogaitis, E. (2003). Theoretical Formulation and Empirical Investigation of a Conceptual Model of Teachers’ Competence in Environmental Education. Canadian Journal of Environmental Education, 8, 249-269,
    • Φλογαΐτη, Ε. & Λιαράκου, Γ. (2003). Η διεπιστημονικότητα στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Κατάκτηση ή ζητούμενο. Θέματα στην Εκπαίδευση, 4,1, 85-95,
    • Φλογαΐτη, Ε. (1993). Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Αθήνα: Ελληνικές Πανεπιστημιακές Εκδόσεις,. (Επανέκδοση : Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 1998, Επανέκδοση: Αθήνα: Πεδίο, 2011)


    Copyright © 2022 | Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών
    Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία