• EnglishEnglish
    • ΤΜΗΜΑ
      • ΙΔΡΥΣΗ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ
      • ΣΤΟΧΟΙ
      • ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
      • ΜΗΤΡΩΑ ΕΚΛΕΚΤΟΡΩΝ ΤΕΑΠΗ
      • ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
      • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ / ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΑ
      • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ-ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑ
      • ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
    • ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ
      • ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
        • ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
        • ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
        • ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
        • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
        • ERASMUS
        • CIVIS
        • Πρακτική Άσκηση ΕΣΠΑ
        • ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
        • ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
      • ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
        • ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
        • ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
        • ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
      • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
    • ΑΝΘΡ. ΔΥΝΑΜΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΣΗ
      • ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
      • ΟΜΟΤΙΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
      • ΦΟΙΤΗΤΕΣ
        • ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ
        • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
        • ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
      • ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
    • ΕΡΕΥΝΑ
      • ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
      • ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
      • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ
      • ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
      • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΝΕΑ
      • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
        • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
        • ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
        • ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
        • Εκλογές Δ/ντών Εργαστηρίων
        • ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
      • ΕΝΤΥΠΑ
      • ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ – ΟΔΗΓΙΕΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΗΜΕΡΙΔΕΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
      • ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
      • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
      • ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    • e-Πρωτόκολλο
    • Περγαμηνή

    Γιαλαμάς Βασίλης

    gialamasΒασικές πληροφορίες:

    Βαθμίδα: Ομότιμος Καθηγητής
    Γνωστικό αντικείμενο: Στατιστική επεξεργασία ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων

    Στοιχεία Επικοινωνίας:

    Τηλέφωνο: 210-3688549
    Φαξ: 210-3688057

    E-mail: bgialamas@ecd.uoa.gr


    Διεύθυνση επικοινωνίας: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα ΤΕΑΠΗ, Ναυαρίνου 13α, 10680 Αθηνα
    Γραφείο: Ιπποκράτους 31, 1ος Όροφος

     


    Ακαδημαϊκές Πληροφορίες

    Σπουδές
    • Πτυχίο Μαθηματικού Τμήματος Φυσικομαθηματικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών
    • D.E.A. στη Μαθηματική Στατιστική Université Pierre et Marie Curie-PARIS VI
    • Διδακτορική διατριβή στη Μαθηματική Στατιστική. Université Pierre et Marie Curie-PARIS VI
     

    Ερευνητικά ενδιαφέροντα

    • Η μεθοδολογία και οι εφαρμογές της Πολυδιάστατης Στατιστικής Ανάλυσης, με έμφαση στην  Διερευνητική και Επιβεβαιωτική Παραγοντική Ανάλυση και τα Υποδείγματα Δομικών Εξισώσεων, στις  Κοινωνικές Επιστήμες.
    • Οι Στάσεις απέναντι στη μάθηση και διδασκαλία της Στατιστικής και οι επιδόσεις σε εισαγωγικά μαθήματα στατιστικής μελλόντων εκπαιδευτικών
    • Η συμβολή των ΤΠΕ και του διαδίκτυο ειδικότερα στη διαδικασία μάθησης και στη διδασκαλία
     

    Μαθήματα – Σεμινάρια

    Προπτυχιακά

    • Μεθοδολογία των επιστημών του ανθρώπου: στατιστική
    • Εισαγωγή στην πληροφορική
    • Mεθοδολογία των επιστημών του ανθρώπου: ανάλυση δεδομένων με στατιστικό λογισμικό

     

    Μεταπτυχιακά

    • Εργαστήριο μεθοδολογίας: ανάλυση δεδομένων
    • Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας -Στατιστική ΙΙ
    • Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας
     

    Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις:

    • Catsiki V.A., Katsilieri Ch. & Gialamas V. Chromium distribution in benthic species from a gulf receiving tannery wastes (Gulf of Geras – Lesbos island, Greece) The Science of the Total Environment 145 (1994) 173-185
    • Gialamas V., Karaliopoulou M., Klaoudatos N., Matrozos D. & Pαpastavridis S. Real Problems in School Mathematics. Proceedings o f the 23rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, 1999, vol. 3, pp. 25-32
    • Leondari A. & Gialamas V. Relations between self-esteem, perceived control, possible selves, and academic achievement in adolescents. Psychology, 2000, 7(3), pp. 267-277.
    • Leondari A. & Gialamas V. Implicit theories, Goal Orientations and perceived Competence: Impact on Students’ Achievement Behavior. Psychology in the Schools Vol. 39(3), 2002, pp. 279-291.
    • Βασίλης Γιαλαμάς, Ευγενία Φλογαΐτη & Ευαγγελία Αγγελίδου (2002) Η ανάλυση δεδομένων κατά τη διερεύνηση αντιλήψεων για την περιβαλλοντική εκπαίδευση. Τετράδια Ανάλυσης Δεδομένων, τ. 1, Άνοιξη 2002, σελ. 87-96.
    • Leondari, Angeliki & Gialamas, Vasilios (2007). Religiosity and psychological wellbeing. International Journal of Psychology, 44(4), 241-248. doi:10.1080/00207590701700529
    • Barkatsas, A., Kasimatis, K., & Gialamas, V. (2009). Learning secondary mathematics with technology: Exploring the complex interrelationship between students’ attitudes, engagement, gender and achievement. Computers & Education, 52(3), 562-570. doi:10.1016/j.compedu.2008.11.001 19/01/10 8
    • Nikolopoulou, K., Gialamas, V. (2009) Investigating pre-service early childhood teachers’ views and intentions about integrating and using computers in early childhood settings: compilation of an instrument. Technology, Pedagogy and Education, 18(2), 201-219. doi:10.1080/14759390903003837
    • Demertzis, N., Gialamas, V. Users, Non-users, and Internet Connectedness: The case of Cyprus, in Gardoso G., Cheong Angus., Cole Jeffrey (2009) World Wide Internet. Changing Societies, Cultures and Economies, University of Macau Press, Macao, PRC.
    • Gialamas, V., Nikolopoulou, K. (2010) In-service and pre-service early childhood teachers’ views and intentions about ICT use in early childhood settings: a comparative study. Computers & Education 55 (2010), pp. 333-341. doi: 10.1016/j.compedu.2010.01.019
    • V Gialamas, K Nikolopoulou, G Koutromanos (2013) Student teachers’ perceptions about the impact of internet usage on their learning and jobs Computers & Education 62, 1-7
    • K Nikolopoulou, V Gialamas (2015) Barriers to the integration of computers in early childhood settings: Teachers’ perceptions. Education and Information Technologies 20 (2), 285-301.
    • K Nikolopoulou, V Gialamas (2015) ICT and play in preschool: Early childhood teachers’ beliefs and confidence.  International Journal of Early Years Education 23 (4), 409-425.
    • T Barkatsas, V Gialamas, C Orellana (2016) Secondary Students’ Attitudes Toward Learning Mathematics with Computer Algebra Systems (CAS): A Structural Equation Model. Global Learning in the 21st Century, 121-137
    • K Nikolopoulou, V Gialamas (2017) High school pupils’ attitudes and self-efficacy of using mobile devices. Themes in Science and Technology Education 10 (2), 53-67
    • K Nikolopoulou, V Gialamas (2018) Mobile phone dependence: Secondary school pupils’ attitudes. Education and Information Technologies 23 (6), 2821-2839
    • K Nikolopoulou, D Akriotou, V Gialamas (2019) Early Reading Skills in English as a Foreign Language Via ICT in Greece: Early Childhood Student Teachers’ Perceptions.Early Childhood Education Journal 47 (5), 597-606
    • K Nikolopoulou, V Gialamas, K Lavidas (2020) Acceptance of mobile phone by University students for their studies: An investigation applying UTAUT2 model. Education and Information Technologies, 1-17
    Άλλες πληροφορίες

    Τιμητικές Διακρίσεις-Συμμετοχή σε επιστημονικές οργανώσεις

    • Ελληνική Μαθηματική Εταιρία
    • Εταιρία Ανάλυσης Δεδομένων (Επιστημονική συμβουλευτική Επιτροπή)
    • Ελληνικό Στατιστικό Ινστιτούτο


    Copyright © 2022 | Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών
    Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία